U bevindt zich op: Home/Inwoners/Afval/Containers/afvalpas/ Afvalpas voor container luiers en incontinentiemateriaal

U woont in het buitengebied en hebt geen afvalpas

In de gemeenten Tiel, West Betuwe, Neder-Betuwe en Zaltbommel, en vanaf 1 januari 2024 ook in Buren, Culemborg, Maasdriel en West Maas en Waal, kunt u luiers en incontinentiemateriaal naar een speciale container brengen. Zo beperken we het restafval. Klik hier voor meer informatie over de containers en het gebruik.

Als u in het buitengebied woont, dan heeft u normaal gesproken geen afvalpas. U vraagt een afvalpas voor de containers voor luiers en incontinentiemateriaal aan met het onderstaande formulier.
U kunt de pas ook telefonisch aanvragen bij ons klantcontactcentrum (0345) 58 53 53 of via een e-mail naar info@avri.nl.
Avri-passen voor de containers voor luiers en incontinentiemateriaal voor inwoners van Buren, Culemborg, Maasdriel en West Maas en Waal worden in de loop van december 2023 verstuurd. De containers in deze gemeenten zijn vanaf 1 januari 2024 te gebruiken.

Let op: de afvalpas voor inwoners van het buitengebied geeft alleen toegang tot alle containers voor luiers en incontinentiemateriaal binnen uw eigen gemeente. Wilt u de afvalpas ook gebruiken voor toegang tot de ondergrondse containers voor restafval? Dat kan dat natuurlijk ook. Dit betekent dat uw grijze container voor restafval wordt opgehaald. Het is niet mogelijk om zowel toegang te krijgen tot de ondergrondse containers voor restafval én de grijze container aan huis te houden. Het klantcontactcentrum vertelt u hier alles over.

Afvalpas voor container luiers en incontinentiemateriaal aanvragen

Afvalpas aanvragen voor container luiers en incontinentiemateriaal

Info tekst
Vul a.u.b. alle bovenstaande gegevens in en wij nemen contact met u op.
Reden aanvraag
Gft- of papiercontainer aanvragen